18.11.11

Längtar jag efter: Årsskiftet, våren och sommaren. Och kanske, tills vi ses igen.
Är jag ledsen för: Tja, jag är nog rätt ledsen över att vi inte pratar längre.
Är jag glad för: Tja, jag är nog rätt glad över att vi inte pratar längre.
Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: Bo själv.
Är det finaste jag vet: Nyförälskelse. Längtar tills jag är där igen.
Läser jag: Kurslitteratur. Dum chic-litt. Tidningar. Bloggar.
Är jag galet stressad: Då vill jag nog bara att någon - vem som helst, ska hålla om mig och säga att allting kommer att lösa sig, allting kommer att bli bra.
Lyssnar jag helt på: Just nu? Mycket Fleetwood Mac, M83 och Death Cab For Cutie.
Drömmer jag om: Ett långt och lyckligt liv.
Blir jag nostalgisk av: Mina gamla dagböcker. En neurotiker in the making since '98.
Some boys are singing, some boys are singing the blues
Joylessly flinging with the girls that they're bringing to their rooms
And then leave when they're through.
Längtar jag efter: Torsdag och Milano
Är jag ledsen för: Att pappa inte finns hos mig
Är jag glad för: Att jag lyckats bli självständig
Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: Att fira jul och nyår i Norge
Är det finaste jag vet: Mina bästa vänner
Läser jag: Tidningar både nyheter och modemagasin, bloggar, och kurslitteratur
Är jag galet stressad: Vill jag bara vara ifred
Lyssnar jag helt på: Ella, Nina & Louis
Drömmer jag om: Ett torp på landet och små bruna bebisar
Blir jag nostalgisk av: Att tänka tillbaka på gymnasietiden och lyssna på musiken jag lyssnade på då.
trygghet, skratt, evig vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0